حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۶ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 27 August , 2024 ساعت ×
توسط دکتر عامریان در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت گرفت: تشریح برنامه های صندوق بازنشستگی فولاد برای شکوفایی اقتصادی
10 آذر 1400 - 8:59
شناسه : 1073
6

جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران صندوق های بازنشستگی زیرمجموعه وزارت متبوع از جمله دکتر عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که با حضور دکتر خانی نوذری معاون […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران صندوق های بازنشستگی زیرمجموعه وزارت متبوع از جمله دکتر عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که با حضور دکتر خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، دکتر عامریان در گزارشی ضمن تشریح وضعیت کنونی صندوق و شرکت های تابعه ، برنامه های آتی صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت ها را در راستای افزایش بهره وری و شکوفایی اقتصادی تشریح نمود.
گفتنی است در این نشست، مدیران عامل سایر صندوق های بازنشستگی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گزارش های جداگانه ای از برنامه های آتی صندوق متبوع خود ارائه نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.