حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
تقدیر از ایثارگران صندوق بازنشستگی فولاد در هفته دفاع مقدس
04 مهر 1400 - 12:06
شناسه : 682
16
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد همزمان با هفته دفاع مقدس در نشستی با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از ایثارگران صندوق تقدیر به عمل آمد.
ارسال توسط : نویسنده : مهدی فرهنگ دوست منبع : روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر مسرور در سخنانی در این نشست، دفاع مقدس را تجلی ایثار و خصایل والای انسانی دانست و گفت: اگر از خودگذشتگی و مردانگی جوانان آن دوران نبود اتفاقات ناگواری برای کشور رخ می داد.
وی افزود: در دوران جنگ، جبهه استکبار و به ویژه آمریکا و انگلیس با هدف نابودی انقلاب اسلامی به صورت یکپارچه از صدام حمایت کردند اما ورود مردم به عرصه دفاع مقدس در کنار رهبری بی نظیر حضرت امام(ره) موجب شد تا ایران به دستاوردهای چشمگیری در آن دوران دست یابد.
مسرور عنوان کرد: در حال حاضر، کشور درگیر جنگ اقتصادی است ومدیریت این جنگ نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد.
وی با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد نارضایتی در میان اقشار مختلف مردم است گفت: هر فردی در هر مسندی باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد و ان شاالله با همدلی و انسجامی که میان مسئولان ایجاد شده بتوانیم بر جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان غلبه کنیم.
مسرور با تقدیر از تلاش های حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: آقای کی پور و همکارانشان در حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد اقدامات موثر و قابل تقدیری داشته اند و این حوزه در میان حوزه های بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتاز بوده است.
در ابتدای این نشست، امیر کی پور گزارشی در خصوص آمار ایثارگران صندوق و تقدیر از این عزیزان در مناسبت های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس، روز جانباز و روز شهید ارائه نمود.
سپس دکتر بازوند رئیس هیات مدیره، دکتر موحدی معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت ها و محمدی زاده سرپرست حقوقی صندوق که همگی ایشان جزء ایثارگران صندوق هستند ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بر ضرورت حفظ فرهنگ دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تاکید کردند.
در پایان، لوح تقدیر مدیرعامل به ایثارگران صندوق اهدا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.