حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
معاون روابط کار تاکید کرد: تلاش شرکای اجتماعی، بسیج و دولت برای رفع موانع تولید
08 آذر 1400 - 10:31
شناسه : 1061
6

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : امروز، جامعه کار و تولید کشور، خط مقدم جنگ اقتصادی است و مدیران تولید به عنوان فرماندهان و کارگران به عنوان رزمندگان در تلاش هستند تا اجازه ندهند، عرصه‌ای از تولید در کشور دچار چالش شود. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  […]

ارسال توسط :
پ
پ
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : امروز، جامعه کار و تولید کشور، خط مقدم جنگ اقتصادی است و مدیران تولید به عنوان فرماندهان و کارگران به عنوان رزمندگان در تلاش هستند تا اجازه ندهند، عرصه‌ای از تولید در کشور دچار چالش شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،”علی حسین رعیتی‌ فرد ” در همایش سراسری بسیجیان گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شرکای اجتماعی، بسیج و دولت باید تلاش کنیم که اجازه ندهیم مانعی بر سر تولید قرار گیرد، افزود: باید از نیروی کار و تولید صیانت کنیم و همه تلاش خود را به کار ببندیم تا کارگران و تولید کنندگان بدون دغدغه بتوانند تولید با کیفیتی را در اختیار مردم قرار دهند.
رعیتی فرد ، ضمن تبریک هفته بسیح با اشاره به فرمان حضرت امام «ره» مبنی بر تشکیل بسیج در چهارم آذر ۵۸ افزود: فلسفه تشکیل بسیج، مقابله با تهدید دشمن بود و بسیج تشکیل شد تا تهدیدها را تبدیل به فرصت کند.
وی اظهار کرد: در آن زمان پس از تسخیر لانه جاسوسی و آرایش جنگی آمریکا در خلیج فارس، امام راحل فرمودند که گروه‌های مردمی با محور مساجد بسیج شوند و کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون نیز تفنگدار داشته باشد تا در مقابل دشمن مقاومت کند.
رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان این که بسیج در ادوار مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیده است، گفت: بسیج توانست در تمام عرصه‌ها تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.
رعیتی‌فرد ادامه داد: در دوران دفاع مقدس که پس از آن بیش از ۵۰ کشور به ما حمله کردند، با تکیه بر نیروی بسیج و مردم، نیروهای مسلح توانستند در مقابل کشورها ایستادگی کنند و کارگرانی که در حوزه تولید مشغول به فعالیت بودند بیش از ۱۴ هزار نفر شهید تقدیم انقلاب کردند.
وی افزود: کارگران در دو جبهه می‌جنگیدند؛ هم در تولید تلاش داشتند و نیز در دفاع مقدس، اجازه ندادند تا وجبی از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمن درآید. درحالی که در تاریخ ۳۰۰- ۲۰۰ سال گذشته، در تمامی جنگ‌های قبلی، قسمتی از سرزمین خود را از دست دادیم؛ اما در جنگ دفاع مقدس این اتفاق رخ نداد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرازی از مقام معظم رهبری که «بسیج پاره تن مردم است»، اظهار کرد: بسیج در عرصه سازندگی و نیز عرصه سلامت، تلاش کرد که در کنار مردم باشد و نه تنها در شرایط کرونا، بلکه در موقعیت‌های مختلفی مانند سیل و زلزله، با تمام توان و ظرفیت خود برای کمک به مردم استفاده کرده است.
رعیتی‌فرد گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن در وجوه مختلف تلاش می‌کند تا کشور ما را دچار چالش کند، قطعا به روحیه بسیجی بیشتر نیاز داریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.