حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
معاون روابط کار: در رفع موانع تولید، از ظرفیت های بسیج استفاده می کنیم
29 آبان 1400 - 6:41
شناسه : 946
3

علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اهداف و برنامه های این وزارتخانه، استفاده از ظرفیت های بسیج مردمی در رفع موانع تولید است. به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، رعیتی فرد که در جمع مدیران و فرماندهان بسیج سخن می گفت، افزود:فلسفه […]

ارسال توسط :
پ
پ
علی حسین رعیتی فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اهداف و برنامه های این وزارتخانه، استفاده از ظرفیت های بسیج مردمی در رفع موانع تولید است.
به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، رعیتی فرد که در جمع مدیران و فرماندهان بسیج سخن می گفت، افزود:فلسفه بسیج به عنوان یک نیروی مردمی،تبدیل تهدید به فرصت و مقابله با توطئه های دشمنان است.
وی افزود:رفع موانع تولید،موضوع اولویت داری است که بسیج در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دنبال می کند.
رعیتی‌فرد همچنین گفت: تشکیل بسیج در ۵ آذر واقعاً یک حرکت تاریخی بود که ماندگار شد و توانست در عرصه‌ها و ظرفیت های مختلف به کشور و نظام کمک کند.
وی گفت: در همین چند روز گذشته در زلزله استان هرمزگان،بسیج پیش قدم بود که بتواند در شرایط سخت و پیچیده اقتصادی در کنار دولت و دولتمردان باشد.
رعیتی فرد، ادامه داد: ظرفیت های خوبی در استان‌ها وجود دارد که می تواند به اجرابی شدن سیاست‌های کلی وزارتخانه کمک کند.
معاون روابط کار تصریح کرد: معتقدیم با هم‌افزایی و همدلی در ارکان تولید،شرکای اجتماعی و بسیجیان می توان به رغم تمام مشکلات، اجازه نداد چرخ تولید در کشور متوقف شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.