حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
رونمایی رسمی  از سایت حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد توسط فرمانده مرکز بسیج وزارت کار
15 آذر 1400 - 4:14
شناسه : 1097
8

در جلسه تقدیر از فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد ، توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سایت حوزه بسیج صندوق به صورت رسمی رونمایی شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای مراسم، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت […]

ارسال توسط :
پ
پ

در جلسه تقدیر از فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد ، توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سایت حوزه بسیج صندوق به صورت رسمی رونمایی شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای مراسم، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با ارائه گزارشی از روند راه اندازی سایت به تشریح ویژگی های آن پرداخت و گفت: تمام امور راه اندازی و فنی سایت و همچنین تولید محتوا و انتشار اخبار در آن توسط بسیجیان صندوق انجام می شود.
دکتر غریوی نیز با ابراز خرسندی از راه اندازی سایت حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد برای دست اندرکاران این موضوع آرزوی توفیق نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.