حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: مبدأ و مسیر تجاوز به مراکز هسته‌ای ایران مورد حمله کوبنده قرار می‌گیرد
29 آذر 1400 - 5:49
شناسه : 1197
4

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارشد سپاه در رزمایش پیامبر اعظم۱۷ اظهار داشت: هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست. فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به […]

ارسال توسط : منبع : فارس
پ
پ

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارشد سپاه در رزمایش پیامبر اعظم۱۷ اظهار داشت: هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده ‌شده برای عبور و مبداء تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.