حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
مراسم معارفه سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد
28 آذر 1400 - 8:59
شناسه : 1194
8

مراسم معارفه «سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی» صندوق بازنشستگی فولاد با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد صندوق برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در این مراسم، حکم انتصاب علی نصیری را به عنوان سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی به وی اهدا نمود. عامریان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم معارفه «سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی» صندوق بازنشستگی فولاد با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد صندوق برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در این مراسم، حکم انتصاب علی نصیری را به عنوان سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی به وی اهدا نمود.

عامریان در سخنانی با تقدیر از خدمات‌ آقایان مهرانی و موحدی در معاونت مالی و منابع انسانی، نصیری را مدیری توانمند و خوش‌سابقه در بخش‌های مختلف مدیریتی عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از سابقه کاری ایشان در صنایع معدنی و فولادی بوده؛ به طور قطع این موضوع به درک بهتر برای پیشبرد امور کمک خواهد کرد.

وی افزود: به‌رغم اقداماتی‌ که تاکنون در معاونت مالی و منابع انسانی انجام شده میان وضعیت کنونی تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و از آقای نصیری انتظار می رود با رویکردی نوگرایانه در جهت اصلاح و تحول در این معاونت گام بردارد.

مدیرعامل‌ صندوق‌ بازنشستگی‌ فولاد ادامه داد: معاونت مزبور علاوه بر وظایف خود در ستاد صندوق باید در خصوص عملکرد مدیریت های مالی و اداری شرکت های زیرمجموعه نظارت و ارزیابی لازم را داشته باشد. این معاونت، هماهنگ کننده و تنظیم کننده امور سیستم است و از این رو ضروری است همه بخش ها و معاونت‌های صندوق و معاونت مالی هماهنگی و تعامل لازم را داشته باشند تا صندوق بتواند اهداف مورد نظر را محقق سازد.

عامریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ساماندهی وضعیت بخش اداری در صندوق تصریح‌کرد: نظم و انضباط باید سرلوحه فعالیت های مدیریت اداری باشد و در این راستا توجه به موضوع عدالت اداری بسیار مهم است بدان معنا که مکانیسم های تشویقی برای کارکنان باید بر اساس عملکرد و بازدهی آنان اجرا شود.

وی در پایان خطاب به سرپرست معاونت مالی ومنابع انسانی خاطرنشان کرد: شما و همکارانتان با جدیت و تدبیر برنامه ریزی لازم را جهت بهبود عملکرد این معاونت انجام دهید و قطعا در این راستا همه بخش های صندوق با هدف هم افزایی با معاونت مالی ومنابع انسانی همراهی خواهند کرد.

نصیری سرپرست جدید معاونت مالی و منابع انسانی نیز در سخنانی با تشکر از اعتماد مدیرعامل صندوق، اجرای منویات ایشان را سرلوحه کار معاونت متبوع خود دانست و گفت: با پرهیز از امور حاشیه ای، همه توان خود را جهت بهبود عملکرد این معاونت به کار خواهیم گرفت.

گفتنی است نصیری سوابق مدیریتی متعددی در کارنامه خود دارد که مدیرعاملی شرکت زغالسنگ شمال شرق شاهرود از مهم ترین آنهاست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.