حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
فرمانده بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: سردار سلیمانی با ولایت پذیری ، حرکت انقلابی وجهادی در دل ها جا گرفت
12 دی 1400 - 11:13
شناسه : 1325
18

مجموعه ورزشی و فرهنگی نگین غرب تهران واقع در خیابان جیحون ۷ دی ماه سال جاری شاهد حضور پرشور بسیجیان بود تا حماسه ۹ دی را گرامی بدارند. کارهای اجرایی و اداری این مراسم بر عهده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی وجمعی ازحوزه های مقاومت بسیج سازمان های تابعه وزارت بود که با […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجموعه ورزشی و فرهنگی نگین غرب تهران واقع در خیابان جیحون ۷ دی ماه سال جاری شاهد حضور پرشور بسیجیان بود تا حماسه ۹ دی را گرامی بدارند. کارهای اجرایی و اداری این مراسم بر عهده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی وجمعی ازحوزه های مقاومت بسیج سازمان های تابعه وزارت بود که با هماهنگی سازمان بسیج ادارات ووزارت خانه ها و حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادارات وسازمان های اقشاری بسیج انجام گرفت .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار

و رفاه اجتماعی در گفت و گوی اختصاصی با روزنامه راه مردم می گوید که من مسئولیت های دیگری هم داشته ام اما بهترین و ارزشمندترین مسئولیت برای خدمت به مردم همین سنگر بسیج است . فرماندهی از آن مقام معظم رهبری است امروزه زمان اسلحه به دست گرفتن نیست اسلحه ما نوکری و خدمت رسانی ما به مردم درمتن جامعه است وبه نظرم خدمتی بالاتر از ان وجود ندارد و خدمت صادقانه وجلب رضای مردم رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت و به رزق وزندگی افراد برکت می دهد..
غریوی در مورد شهادت سردار سلیمانی می گوید که ایشان برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام بزرگی وعطمت آفرید و حقی بر گردن همه ملت ایران داشت.شما چه کسی را می توانید پیدا کنید که سردار سلیمانی را دوست نداشته باشد. حتی دشمنان قسم خورده اش هم آرزوی داشتن چنین سردار و فرمانده رشیدی را دارند.
فرمانده بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به خاطره ای از مراسم تشییع این شهید بزرگوار اشاره می کند و می گوید که به این مرکز مسئولیت هایی را در مراسم تشییع جنازه سردار داده بودند من خودم شاهد بودم که مردم با چه عشقی از همه قشر و در هر سن و سالی پای کار آمدند و برای بدرقه سردار دل ها اشک ها ریختند.
این صحنه ها به ما گوشزد می کند که ما باید وام دار خون سردار سلیمانی که عزیز ملت و بویژه عزیز خانواده شهدا است ، باشیم. البته همه شهیدان برای ما عزیز هستند.
این بسیجی با اخلاص ، سردار دل ها را ادامه دهنده راه امام حسین ( ع) می داند و اضافه می کند همانند آن امام مظلوم برای همیشه تاریخ جاویدان خواهد ماند ، سردار سلیمانی اصلا با هیچ شخصیت نظامی وسیاسی قابل مقایسه نیست؛ ما باید با عمل و رفتار خودمان بتوانیم اندکی از دین و وظیفه ای که در مقابل خون سردار شهیدمان داریم ، ادا کرده و ما به اندازه و توان خود در مجموعه بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تلاش هستیم تا به آن ساختاری که مد نظر حاج قاسم بود برسیم تا نظام و انقلاب حفظ شود.
وقتی از احمد غریوی پرسیدم آیا شما به عنوان یک فرمانده توانستید سردار را در ذهن مخاطبان خود حداقل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جا بیاندازید؟گفت که سردار سلیمانی خودش با عملکرد و رفتارهایش و با آن اقتدار در برابر دشمنان اسلام توانست در دل مردم جای بگیرد. بنابر این یاد و خاطره سردار قرن ها در دلها زنده و جاودانه می ماند و نیازی نیست ما ها کاری بکنبم اما ما وظیفه داریم به عنوان بسیج برای گرامیداشت سردار دل ها تبلیغ کنیم و هر آنچه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم
فرمانده بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: من حاضرم تمام وجودم را برای بقای نظام وانقلاب بدهم خداوند شهادت را که لایق انسان های برگزیده است نصیب ما نمی کند اما در خدمت مردم و خانواده های شهدا می توانیم ادامه دهنده راه ایشان باشیم. ان شاالله شاهد روزی خواهیم بود که تمام کشورهایی که زیر یوغ استکبار و استعمار هستند به آزادی کامل می رسند و خون پاک شهیدان بویژه سردار سلیمانی عزیز به ثمر برسد.

ارسال دیدگاه 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.