حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
انتصاب دکتر غریوی به عنوان مدیرکل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
14 بهمن 1400 - 6:19
شناسه : 1469
21

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  دکتر غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به سمت مدیرکل روابط کار وزارت متبوع  منصوب شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در بخشی از این حکم آمده است:  امید است با اتکال به ذات اقدس […]

ارسال توسط :
پ
پ

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  دکتر غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به سمت مدیرکل روابط کار وزارت متبوع  منصوب شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در بخشی از این حکم آمده است:  امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله وتحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق وموید باشید.

حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با تبریک این انتصاب شایسته،  امیدوار است با حضور مدیران متخصص و متعهد همچون ایشان شاهد رشد و بالندگی کشور و ارائه خدمات بهتر به مردم در وزارت مردم باشیم‌.

گفتنی است، غریوی پیش از این، مسئولیت های متعددی همچون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های آذربایجان شرقی و زنجان و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت متبوع را در کارنامه خود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.