حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
تجمعات اعتراض‌آمیز مردم شهیدپرور همدان در محکومیت هتک حرمت سردار پرافتخار اسلام شهید همدانی
22 مرداد 1401 - 6:47
شناسه : 2051
9

مردم شهیدپرور همدان روز پنج‌شنبه در واکنش به هنجارشکنی و هتاکی‌های میرحسین موسوی یکی از سران فتنه تجمع کرده و با سردادن شعارهایی مانند «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «لبیک یا حسین(ع)» و «لبیک یا زینب(س)»، «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ماست» […]

ارسال توسط : منبع : روزنامه کیهان
پ
پ

مردم شهیدپرور همدان روز پنج‌شنبه در واکنش به هنجارشکنی و هتاکی‌های میرحسین موسوی یکی از سران فتنه تجمع کرده و با سردادن شعارهایی مانند «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «لبیک یا حسین(ع)» و «لبیک یا زینب(س)»، «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ماست» انزجار و تنفر خود را از این فتنه‌گر مفلوک و پادوی تیره بخت آمریکا (میرحسین موسوی) ابراز کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان مردم همچنین خواهان محاکمه و برخورد شدید و قانونی با این‌گونه هتاکی‌ها علیه ارزش‌ها شدند.
مردم همدان همچنین پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت به سردار شهید مدافع حرم «حاج حسین همدانی» با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان شریعتی اعتراض خود را به اهانت‌کنندگان اعلام کردند.
واکنش‌های مقامات و مسئولان به هتک حرمت سردار شهید پرافتخار اسلام حاج حسین همدانی از سوی میرحسین موسوی، پادوی تیره بخت آمریکا ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.