حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم گرامی باد
18 مرداد 1401 - 4:29
شناسه : 2040
11

شهادت شهید محسن حججی در ۱۸ مرداد سال ۱۳۹۶ به دست نیروهای داعش در سوریه نقطه عطفی در دوران حضور رزمندگان ایران در سوریه بود. همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان خود درباره این شهید گفته اند، به واقع شهید حججی حجت خدا برای مردم شد تا همگان شاهد جنایات تکفیری‌ها و بی رحمی […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهادت شهید محسن حججی در ۱۸ مرداد سال ۱۳۹۶ به دست نیروهای داعش در سوریه نقطه عطفی در دوران حضور رزمندگان ایران در سوریه بود.

همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان خود درباره این شهید گفته اند، به واقع شهید حججی حجت خدا برای مردم شد تا همگان شاهد جنایات تکفیری‌ها و بی رحمی و تجاوزگری آنان علیه مردم سوریه باشند.

از همین رو شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۱۸ مرداد، سالروز شهادت شهید محسن حججی را به نام روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری کرد تا به پاس این روز از فداکاری و رشادت‎های مدافعان حرم در شهدای آن در دفاع از حرم آل الله و حمایت از مردم جنگ زده کشورهای عراق و سوریه قدردانی کنند.

حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد ضمن گرامیداشت ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم که امسال در تقارن با ایام شهادت سالار شهیدان قرار گرفته به روح پرفتوح همه شهدای سرافراز مدافع حرم درود فرستاده و برای پیشکسوتان مدافع حرم آرزوی سلامتی دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.