حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
برگزاری جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد
11 آبان 1401 - 12:34
شناسه : 2224
8

جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با حضور معاون حفای مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات حوزه مدیرعامل صندوق برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، مهندس امیر کی پور فرمانده حوزه در سخنانی با تسلیت حمله تروریستی در حرم حضرت […]

ارسال توسط :
پ
پ
جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با حضور معاون حفای مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات حوزه مدیرعامل صندوق برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، مهندس امیر کی پور فرمانده حوزه در سخنانی با تسلیت حمله تروریستی در حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و همچنین اغتشاشات اخیر گفت: در این ایام حافظان امنیت کشور تلاش شبانه روزی داشته اند و همه ما قدردان این عزیزان هستیم.
وی افزود: دشمنان و اغتشاشگران از فضاسازی رسانه ای برای توطئه علیه مردم و نظام بهره می گیرد که باید مراقب توطئه ها باشیم.
کی پور با اشاره به تغییر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: از روز اول گفتیم بسیج همراه دستگاه اجرایی است. به رغم اینکه بارها اعلام گردید ما آماده همراهی و تعامل هستیم اما مدیریت وقت صندوق در یک سال اخیر تمایلی برای تعامل دوجانبه نشان نداد و حتی با اخراج کارکنان بسیجی و ایثارگر و قطع بودجه سعی در تضعیف بسیج کرد اما به لطف خدا این موضوع خللی در برنامه های ما به وجود نیاورد به گونه ای که توانستیم در یک سال گذشته دو نوبت کمک های مومنانه به ارزش یک میلیارد تومان اجرا کنیم.
وی افزود: خوشبختانه آقای دکتر کاظمی سرپرست جدید صندوق با حسن نیت بر تقویت و حمایت از بسیج صندوق تاکید کرده است و ما نیز آمادگی داریم هر کمکی که بتوانیم برای حمایت از برنامه های ایشان در صندوق انجام دهیم.
کی پور همچنین بر لزوم جذب پرسنل جدید صندوق به بسیج و برنامه ریزی برای اقدامات آتی تاکید کرد.
در ادامه حجت الاسلام رسولی معاون عقیدتی و نظارت حوزه بسیج صندوق فولاد گفت: بسیج نهال مقدسی است که به دست امام راحل کاشته شده و توسط رهبر معظم انقلاب رشد و نمو یافته است. بسیج لشکرامام زمان(عج) است و هر مسئولی از بسیج فاصله بگیرد حتما یک جای کار او اشکال دارد.
وی همچنین گفت: در اغتشاشات اخیر، دشمنان از بستر فضای مجازی برای بزرگنمایی اقدامات خود استفاده کردند. بنابراین ساماندهی فضای مجازی امری ضروری است.
معاون حفای مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در سخنانی با تمجید از عملکرد مهندس کی پور گفت: ایشان با روحیه انقلابی در برابر تضعیف کنندگان بسیج صندوق فولاد ایستاد و مراجع بالادستی نیز همواره ایشان را تایید کرده اند.
وی همچنین گفت: در اغتشاشات اخیر جبهه استکبار همه توان خود را برای مقابله با نظام به پای کار آورد و اغتشاشگران نیز جنایت های بی سابقه ای انجام دادند که شهادت مظلومانه شهید علی وردی یک نمونه این جنایت هاست. الحمدالله مسئولان و نیروهای حافظ امنیت با روحیه بسیجی توطئه دشمنان و اغتشاشگران را خنثی کرده و با آنها مقابله کردند.
گفتنی است، در پایان این جلسه، لوح های تقدیر از فرماندهان پایگاه های تابعه که در دوره تعالی سپاه حایز رتبه های برتر شده بودند اهدا شد.
:pray::white_check_mark:

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.