حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی
30 آبان 1401 - 4:33
شناسه : 2249
6

رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی با شکوه خاصی در ورزشگاه نابینایان شهید هرندی تهران با حضور ۱۲ هزار بسیجی جهادگر برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، خدمت رسانی و کمک به محرومین از مهم ترین اهداف این رزمایش است. سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار […]

ارسال توسط :
پ
پ

رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی با شکوه خاصی در ورزشگاه نابینایان شهید هرندی تهران با حضور ۱۲ هزار بسیجی جهادگر برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، خدمت رسانی و کمک به محرومین از مهم ترین اهداف این رزمایش است.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و جمعی دیگر از فرماندهان و بسیجیان در این اجتماع بزرگ حضور داشتند.
جهادگران هر استان در این رزمایش مراسمی ویژه برای آغاز به کار فعالیت‌های خود برپا کرده و سپس برای خدمت‌رسانی به نقاط محروم به جغرافیای هدفی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، اعزام می‌شوند.
گفتنی است بسیجیان حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد و پایگاه های تابعه نیز در این رزمایش حضور پورشوری داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.