حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
برگزاری جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد
03 بهمن 1401 - 7:51
شناسه : 2422
2

جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با موضوع هم اندیشی درباره برنامه های ویژه دهه فجر برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی با تاکید بر اهمیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حوزه مقاومت بسیج […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با موضوع هم اندیشی درباره برنامه های ویژه دهه فجر برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی با تاکید بر اهمیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حوزه مقاومت بسیج صندوق فولاد برنامه های متنوعی را برای دهه فجر در نظر گرفته که انشاالله همه این برنامه ها به بهترین شکل اجرا خواهد شد.
وی افزود: بسیج وظایف اختصاصی دارد که این وظایف تداخلی با واحدهای دیگر صندوق از جمله شورای فرهنگی ندارد و در هر برنامه ای که بسیج ورود کرده آن برنامه از قبل روی زمین مانده و اجرا نشده بود. در عین حال ما از هر گونه همکاری با واحدهای متولی امور فرهنگی در صندوق استقبال می کنیم.
در این جلسه، هر یک از اعضای شورا گزارشی از برنامه های کاری متبوع خود ارائه دادند.
گفتنی است، فهرست برنامه های بسیج صندوق برای دهه فجر طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.