حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
حضور فرمانده و بسیجیان حوزه بسیج صندوق فولاد به نیابت از همه مدیران، کارکنان و بازنشستگان صنعت فولاد در تشییع شهید گمنام وزارت کار
19 دی 1401 - 4:57
شناسه : 2400
4

یکر پاک شهید گمنام کارگری هشت سال دوران دفاع مقدس، روز یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه، مسئولین کشوری و لشکری و جمع زیادی از مردم شهیدپرور و قدرشناس از مقابل سازمان حج و زیارت […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکر پاک شهید گمنام کارگری هشت سال دوران دفاع مقدس، روز یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه، مسئولین کشوری و لشکری و جمع زیادی از مردم شهیدپرور و قدرشناس از مقابل سازمان حج و زیارت تشییع و در محل این وزارتخانه به خاک سپرده شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد،اعضای شورا و بسیجیان صندوق و پایگاه های تابعه نیز به نیابت از مدیران ،کارکنان و بازنشستگان فولاد در این مراسم حضور داشتند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی در این مراسم، به نمایندگی از جامعه کارگری به شهید گمنام عزیز خیرمقدم گفت.
وی، جنگ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران را ترکیبی و اقتصادی دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طی دهه‌ها جریانات نفاق منطقه‌ای، تحریم و جنگ تحمیلی را طراحی کردند اما در همه این اتفاقات شکست خوردند.
مرتضوی اضافه کرد: زمانی که چشمم به تابوت شهید عزیزمان و عنوان شهید گمنام افتاد به یاد عملیات‌ والفجر مقدماتی در منطقه فکه خوزستان افتادم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ما در تشییع پیکر این شهید گمنام کارگری دفاع مقدس، با آرمان‌های امام(ره)، انقلاب اسلامی و مسیر ولایت‌فقیه تجدید پیمان می‌کنیم.

در پایان مراسم پیکر مطهر شهید با حضور کارکنان وزارتخانه و سازمانها و صندوق های تابعه در محوطه مقابل وزارت خانه متبوع تدفین و مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی متبرک به حضور مزار شهید گمنام گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.