حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
حضور بسیجیان حوزه بسیج صندوق فولاد در رزمایش مدافعان ولایت در ورزشگاه آزادی+ گزارش تصویری
19 بهمن 1401 - 4:46
شناسه : 2470
7

رزمایش بزرگ مدافعان ولایت به همت‌ گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج ادارات در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در رزمایش بزرگ مدافعان ولایت بسیجیان حوزه صندوق فولاد نیز شرکت نمودند. سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسدان انقلاب اسلامی، محمد […]

ارسال توسط :
پ
پ

رزمایش بزرگ مدافعان ولایت به همت‌ گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج ادارات در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در رزمایش بزرگ مدافعان ولایت بسیجیان حوزه صندوق فولاد نیز شرکت نمودند.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسدان انقلاب اسلامی، محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و سردار محمود توکلی معاون هماهنگ‌کننده سپاه تهران بزرگ به سخنرانی پرداختند.
در ادامه این برنامه ورزشکاران رشته‌های رزمی و بسیجیان حرکات نمایشی اجرا کرده و امیر عباسی، مداح نیز به مدیحه‌سرایی پرداخت.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در رزمایش مدافعان ولایت با بیان اینکه این وعده خداست که هیچ‌وقت حزب باطل و شیطان پیروز نمی‌شود، تصریح کرد: همواره حزب‌الله پیروز است و ۴۴ سال است که کل ملت، بسیجیان و پاسداران مواظبت کردند تا همیشه در حزب خدا باشند، چرا که حزب خدا همیشه پیروز است. این حزب هم رستگار و هم مصلح است. در این ۴۴ سال مواظبت کردیم که در حزب خدا باشیم و می‌دانستیم در حزب خدا بودن عاقبت‌بخیری دارد، ولی شهادت هم دارد و با افتخار در این راه قرار گرفتیم.
وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار بسیجی در این ۴۴ سال شهید شده‌اند که این افتخار بسیار بزرگی است. یعنی اینکه ملت ما پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و خیر بزرگی برای خدا به ارمغان آورده‌اند چراکه خداوند وعده داده که پیروزی از آن حزب خداست.
سردار فدوی بیان کرد: شیطان بزرگ، آمریکا و همه شیطان‌های کوچک که به دنبال او بوده‌اند در این ۴۴ سال حتی یک پیروزی مقابل ما کسب نکردند که اگر این‌گونه بود با امکانات و رسانه‌هایی که در اختیار دارند گوش ملت را کر کرده بودند. خداوند وعده داده که دشمنان اشتباه محاسباتی می‌کنند و به میدان می‌آیند و آن‌ها ۴۴ سال است که اشتباهشان را تکرار کرده و همواره با شکست مواجه شده‌اند.
وی عنوان کرد: در این فتنه اخیر دشمنان همه تلاش خود را کردند تا با ما مقابله کنند، ولی شکست خوردند چراکه خداوند صریح گفته هیچ‌وقت جبهه باطل و حزب شیطان پیروز نمی‌شود و این افتخار برای بسیجیان است که پیروز میدان بوده‌اند. تجلی اصلی این افتخار بزرگ که واقعا بزرگ است، در دنیای دیگر است؛ وقتی که خداوند اجر بندگان خود را که پیرو دستور خدا بودند را می‌دهد. آن‌وقت اجری دائمی است و بهشتی است که تا ابد وجود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.