حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در راه پیمایی ۲۲ بهمن و بازدید از غرفه صندوق
23 بهمن 1401 - 9:25
شناسه : 2538
11

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با شرکت در راه پیمایی ۲۲ بهمن از غرفه صندوق بازدید کرد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی همچنین در پویش صندوق بازنشستگی فولاد با عنوان تا پای جان برای ایران شرکت کرد. کاظمی در حاشیه راه پیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: حضور […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با شرکت در راه پیمایی ۲۲ بهمن از غرفه صندوق بازدید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، سید حجت کاظمی همچنین در پویش صندوق بازنشستگی فولاد با عنوان تا پای جان برای ایران شرکت کرد.

کاظمی در حاشیه راه پیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور ملت عزیز ما در راه پیمایی ۲۲ بهمن نشاندهنده هوشمندی و بصیرت آنان در ناکام گذاشتن توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بازنشستگان و کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد نیز دوشادوش با سایر اقشار ملت ایران حضور پرشوری در این راه پیمایی داشتند که من به سهم قدردان همه این عزیزان هستم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: ملت ما با وحدت کلمه و با پیروی از مقام معظم رهبری همچون ۴۴ سال گذشته راه پر عزت دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را با افتخار و صلابت ادامه خواهد داد.

گفتنی است سید حجت کاظمی همراه با مقام عالی وزارت در راه پیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.