حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
به همت جهادگران گروه جهادی حوزه: عیدی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد به محرومین در قالب کمکهای مومنانه[با اجرای یازدهمین دوره]
27 اسفند 1401 - 6:16
شناسه : 2736
10

حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد یازدهمین مرحله از کمک های مومنانه خود را به منظور کمک رسانی به محرومین در هفته پایانی اسفند ماه به اجرا گذاشت. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، گروه جهادی شهدای صندوق بازنشستگی فولاد وابسته به حوزه بسیج صندوق تا کنون ۱۱ دوره کمک‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد یازدهمین مرحله از کمک های مومنانه خود را به منظور کمک رسانی به محرومین در هفته پایانی اسفند ماه به اجرا گذاشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، گروه جهادی شهدای صندوق بازنشستگی فولاد وابسته به حوزه بسیج صندوق تا کنون ۱۱ دوره کمک‌های مومنانه را در سراسر کشور به اجرا گذاشته است که می‌توان به زلزله کرمانشاه ، سیل آق‌قلا ، زلزله کوهبنان ، خدمت رسانی در دوران کرونا و نیز زلزله اخیر خوی و اقلام شب عید اشاره کرد‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.