حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
دیدار نوروزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج وزارت متبوع
16 فروردین 1402 - 9:54
شناسه : 2739
8

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار نوروزی با فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج وزارت متبوع بر نقش موثر بسیج در برنامه های وزارتخانه تاکید کرد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت صندوق بازنشستگی فولاد، سید صولت مرتضوی، بسیج را راهگشای مشکلات و فعالیت های وزارتخانه دانست و با اشاره به فداکاری های […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار نوروزی با فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج وزارت متبوع بر نقش موثر بسیج در برنامه های وزارتخانه تاکید کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت صندوق بازنشستگی فولاد، سید صولت مرتضوی، بسیج را راهگشای مشکلات و فعالیت های وزارتخانه دانست و با اشاره به فداکاری های بسیج در ۸ سال دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم ، از تلاش بسیجیان در جهت انجام ماموریت های محوله با حداقل امکانات تقدیر نمود.
ایشان بر حضور موثر بسیج در مقوله مهم جمعیت در کارگروه جمعیت وزارتخانه تاکید نمود‌.
احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در سخنانی با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان ضمن معرفی فرماندهان حوزه های برتر وزارت متبوع که در جلسه حاضر بودند از اقدامات وزیر محترم در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکر و از ایشان به‌عنوان وزیر بسیجی یاد کرد و نیز از حمایت‌های ایشان از بسیج در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.
در این جلسه تعدادی از فرماندهان و اعضای شورای مرکز ضمن تبریک ایام به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
لازم به توصیح است با توجه کوتاهی وقت و لزوم بررسی مباحث عنوان شده ، با درخواست اعضا و تایید وزیر محترم بر برگزاری جلسه تکمیلی با حضور فرماندهان حوزه های بسیج در آینده نزدیک تاکید شد‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.