حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
سازمان بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی در کشور است / سید صولت مرتضوی- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
19 اردیبهشت 1402 - 6:21
شناسه : 2799
5

تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ الگویی بی بدیل از خدمت رسانی و خدمتگزاری خالصانه و برگ زرینی از حرکت جهادی و محرومیت زدایی در ایران اسلامی است . امروز نیز بسیج سازندگی با تکیه برتوان و تخصص جوانان برومند جهادی و با ۲۳ سال پشتوانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ الگویی بی بدیل از خدمت رسانی و خدمتگزاری خالصانه و برگ زرینی از حرکت جهادی و محرومیت زدایی در ایران اسلامی است .

امروز نیز بسیج سازندگی با تکیه برتوان و تخصص جوانان برومند جهادی و با ۲۳ سال پشتوانه درخشان خدمتگزاری متعهدانه و با بصیرت، توانسته در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا، گام های ارزشمند و پرافتخاری را در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و در همراهی کامل با رویکردهای دولت مردمی و بویژه در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارد .

یقینا” حرکت جهادی بدون چشم داشت و منّت ، متناسب ترین نوع حرکت با آرمان های انقلاب اسلامی و شبیه ترین به حماسه دفاع مقدس است.

اینجانب با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی، از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی مخلص و همیشه در صحنه، به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار سراسر کشور که در عرصه های مختلف سازندگی و خدمات رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و فرارسیدن “هفته بسیج سازندگی”  را به محضر این عزیزان تبریک می گویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.