حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
فرزندآوری یکی از نیازهای مهم و اساسی امروز کشور است / احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
08 خرداد 1402 - 6:28
شناسه : 2859
8

فرزندآوری یکی از نیازهای مهم و اساسی امروز کشور است. یکی از مهم‌ترین عنصرهای پیشرفت ایران اسلامی حضور فعال و پررنگ جوانان بوده است. متأسفانه سیاست‌های غلط در سال‌های گذشته موجب رکود رشد جمعیت کشور شده است. ایران یکی از ده کشوری است که به سمت پیری جمعیت حرکت می‌کند و اگر ریل سیاست‌گذاری جمعیتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرزندآوری یکی از نیازهای مهم و اساسی امروز کشور است.

یکی از مهم‌ترین عنصرهای پیشرفت ایران اسلامی حضور فعال و پررنگ جوانان بوده است.

متأسفانه سیاست‌های غلط در سال‌های گذشته موجب رکود رشد جمعیت کشور شده است.

ایران یکی از ده کشوری است که به سمت پیری جمعیت حرکت می‌کند و اگر ریل سیاست‌گذاری جمعیتی کشور با سرعت تغییر نکند متأسفانه با پنجره جمعیتی سالمند مواجهه خواهیم شد.

از سال ١۴۰۰ و بعد از تصویب قانون جوانی جمعیت اقدامات مثبت و رو به رشدی رقم خورده است که امیدواریم شاهد افزایش و جوانی جمعیت در سال‌های آینده باشیم.

بر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقداماتی مهمی همچون حمایت از مادران کارگر در اصلاحیه قانون کار به دولت ارسال شده است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.