حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
شرکت فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در همایش تبیینی سند اعتلای بسیج ویژه فرماندهان مراکز و حوزه های تحت امر
17 مرداد 1402 - 5:47
شناسه : 3045
5

همایش تبیینی سند اعتلای بسیج ویژه فرماندهان مراکز و حوزه های تحت امر در تالار وزارت کشور برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این همایش که با حضور سردار سرلشکر سردار سلامی و فرمانده کل سپاه، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران و تعدادی […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش تبیینی سند اعتلای بسیج ویژه فرماندهان مراکز و حوزه های تحت امر در تالار وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این همایش که با حضور سردار سرلشکر سردار سلامی و فرمانده کل سپاه، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران و تعدادی از اعضای شورای شهر برگزار شد، مهندس کی پور فرمانده حوزه بسیج صندوق فولاد به همراه فرماندهان حوزه های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هم در جلسه شرکت نمودند.

***سردار سلامی: بسیج فرمول شکست تمام دشمنی دشمنان است

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد بسیج تنها فرمول شکست این همه دشمنی دشمنان است.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش تخصصی پیاده سازی فرمان ده ساله اعتلای بسیج با اشاره به اینکه بسیج مولود انقلاب است و ریشه در ارکان جامعه دارد گفت دشمن در چند دهه قبل علاوه بر جنگ هشت ساله ،دست به تحریم و انواع دشمنی ها ضد کشورمان زده است و تمام قدرت و ثروت خود را به میدان آورد اما به برکت بسیج مردمی پی در پی شکست خورده است و اگر یک قسمتی از این دشمنی ها را ضد هر ملت و دولتی در جهان وارد می کرد آنها را در هم می شکست .

سرلشکر سلامی با اشاره به خدمات گسترده بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون تصریح کرد بسیج اجازه نمی دهد دشمن در هیچ سیاستی پیروز شود.

وی با اشاره به اغتشاشات گسترده و عظیم دشمن در پاییز سال قبل گفت دشمن سعی کرد تمام جغرافیای ما را صحنه جنگ کند اما در مقابل نیروی بسیج مردمی شکست خورد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد شما بسیجیان تمام راهبردهای دشمنان را به شکست کشانده‌اید لذا می گویم تاریخ ظرفیت ثبت عظمت شما را ندارد.

وی با اشاره به قدرت گرفتن نظام اسلامی بعد از فتنه عظیم سال۱۴۰۱ افزود الحمدلله همه چیز ترمیم شد.سیاست خارجی ما قدرت گرفت.اروپایی ها در مقابل ایران اسلامی تغییر موضع دادند. کشورهای متخاصم همسایه تغییر رویکرد دادند. و هم اکنون در جهان در بعد سیاست خارجی ،نظام اسلامی ایران ،میزان و معیار شده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه هم اکنون در موقعیت استثنایی تاریخ قرار داریم تاکید کرد پایگاههای بسیج را رونق دهید.جوانان را دریابید. آنها را در هر تیپ و قیافه ای هستند جذب اسلام کنید.به کمک مردم بشتابید. پایگاههای بسیج را عرصه خدمات گسترده اجتماعی کنید مخصوصا برای مردم محروم و نیازمند.

***سردار حسن زاده: روشنگری کنید به تمام معنا/بر امنیت محله محور تمرکز کنید

فرمانده سپاه تهران بزرگ نیز در سخنانی در این همایش گفت: بسیج به موضوع روشنگری و تبیین به تمام معنا وارد شود و موضوع امنیت محله محور را در دستور کار جدی خود قرار دهد.

سردار حسن زاده گفت:سند اعتلای بسیج پس از صدور از جانب رهبر معظم انقلاب، تبدیل به فرمان اعتلای بسیج شده است لذا پیاده سازی تمام جوانب وظیفه یکایک ما می باشد.

وی با اشاره به ضرورت نصب این فرمان در تمام پایگاههای بسیج گفت این فرمان با فعالیتهای پی در پی و با پرهیز از تردید می تواند اجرایی شود.

سردار حسن زاده با بیان اینکه اگر استحکام و قدرت درونی خود را بیشتر کنیم موجب تولید قدرت بیرونی خواهد شد افزود ۴ راهبرد زیر برای تحقق این فرمان در دستور کار قرار دارد.

۱ . تحقق بسیج ده ها میلیونی با تمرکز بر تربیت ۸میلیون جوان مومن انقلابی و عازم پای کار.

۲ . پیش برندگی بسیج.

۳ .گسترش و تعمیق گفتمان مقاومت و مردمی کردن دفاع و امنیت از انقلاب اسلامی.

۴ .تعالی سازمان و تقویت بعد نهادی و مردمی بسیج.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت برای تحقق ۴راهبرد زیر قرارگاه های مختلفی فعال هستند از جمله قرارگاه جذب و تحقیق،قرارگاه تزکیه ،قرارگاه فرهنگی و امنیتی ،قرارگاه علم و فناوری ،قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی، قرارگاه فضای مجازی و رسانه ای ،قرارگاه اردویی ،قرارگاه دفاعی و امنیتی و قرارگاه تعالی سازمان و تقویت بعد نهادی و مردمی بسیج.

وی با اشاره به اینکه هر پایگاه بسیج در مقابل جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باید یک طرح آماده ای داشته باشد افزود اگر سال قبل، امنیت ،محله محوری نشده بود دشمن را نمی توانستیم شکست بدهیم.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.