حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی
18 مرداد 1402 - 3:51
شناسه : 3054
9

مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی که با حضور وزیر و تعدادی از مدیران این وزارتخانه و همچنین تنی چند از فرماندهان و مسولان سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان حوزه های تابعه مرکز بسیج وزارت متبوع برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی که با حضور وزیر و تعدادی از مدیران این وزارتخانه و همچنین تنی چند از فرماندهان و مسولان سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان حوزه های تابعه مرکز بسیج وزارت متبوع برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد،  در این جلسه از تلاشها و زحمات آقای احمد غریوی تقدیر و آقای طاها شفیعی به عنوان فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی معرفی شد.

سید صولت مرتضوی در سخنانی در این مراسم،  با اشاره به اینکه بسیج تداوم نهضت حضرت امام حسین علیه السلام است تصریح کرد از نگاه حضرت امام خمینی (ره) بسیج ، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است.

وی با بیان اینکه خلاصه بیانیه گام دوم و جهاد تبیین ، ترویج اندیشه ناب اسلامی است افزود بسیج بدنبال گسترش این اندیشه است.

مرتضوی با اشاره به اینکه بسیج ، معجزه جاوید حضرت امام خمینی (ره) است گفت در بین تمام نهادهایی که بعد از انقلاب به دستور امام (ره) تشکیل شد بسیج از همه آنها وسیعتر و فراگیرتر است و بسیج در هیچ کس خلاصه نمی شود اما همه در بسیج ، تعریف می شوند.

وزیر کار با اشاره به اینکه بسیج خیلی وسیع است افزود همه آحاد و نهادها در بسیج دیده می شوند لذا سپاه و ارتش و فراجا هم بسیجی هستند.

وی با بیان کارکردهای مختلف و متنوع بسیج تصریح کرد بسیج کارکردهای زیادی دارد و غیر قابل شمارش است و با این همه ارایه خدمات ،تازه یک باب از بابهای بسیج گشوده شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری فرهنگ تشیع ،ترویج فرهنگ بسیج است افزود یکی از کارهای خیر در کشور ، تقویت سازمان بسیج است.

وی گفت وقتی که در وزارت کشور ،مسولیت داشتم یکی از توصیه های همیشگی بنده به استانداران جدید ،تقویت جایگاه بسیج در استانها بود.

مرتضوی با بیان اینکه بیش از نیمی از اعضای سازمان بسیج مستضعفین ،با این وزارتخانه مرتبط هستند افزود فرماندهان و مسولان بسیج کارگری باید در تمام برنامه های مرتبط با کارگران حاضر و در کنار آنها باشند.

وزیر کار همچنین خطاب به چند نفر از نیروهای فراجا در جلسه گفت در حوادث پاییز ۱۴۰۱ نیروی انتظامی مظلوم واقع شد لذا در اینجا به نوبه خود از تلاش و زحمات زیاد آنها تشکر می کنم.

گفتنی است، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق فولاد نیز در این مراسم حضور داشت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.