حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
نشست فرمانده مرکز بسیج وزارت کار با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه+ گزارش تصویری
05 مهر 1402 - 13:13
شناسه : 3200
3

به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست صمیمانه مهندس شفیعی فرمانده مرکز بسیج وزارت کار با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه با محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس در محل نمازخانه وزارت کار برگزار شد. به گزارش حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این نشست که مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشست صمیمانه مهندس شفیعی فرمانده مرکز بسیج وزارت کار با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه با محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس در محل نمازخانه وزارت کار برگزار شد.

به گزارش حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این نشست که مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد و جمعی از فرماندهان پایگاه های تابعه این حوزه نیز حضور داشتند، مهندس شفیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همه ایثارگران دوران دفاع مقدس به تحلیلی از شرایط کنونی و رسالت و وظایف آحاد بسیجیان در این خصوص پرداخت.

ایشان ضمن ارائه راهکارهای عملی در تبیین انقلاب اسلامی و رسیدن به قله ها، بر ضرورت تقویت جریان انقلابی و نیروهای حزب اللهی در بدنه دستگاههای تابعه وزارتخانه تاکید کرد.

وی همچنین با تشکر از اقدامات کلیه حوزه ها و پایگاه های تابعه بر لزوم بصیرت و هم افزایی و تسریع در تحقق اهداف والای بسیج منطبق بر بیانات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(ره) تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.