حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
نشست فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت کار با شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد+ گزارش تصویری
01 مهر 1402 - 6:15
شناسه : 3131
10

جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با حضور مهندس شفیعی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که حجت الاسلام امیرپور معاون عقیدتی سیاسی مرکز بسیج وزارت کار، سرهنگ تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با حضور مهندس شفیعی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه که حجت الاسلام امیرپور معاون عقیدتی سیاسی مرکز بسیج وزارت کار، سرهنگ تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی و کرمی معاون سازمان بسیج استان تهران حضور داشتند، مهندس کی پور ضمن خیرمقدم به مهندس شفیعی و مهمانان جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزه بسیج صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت.
وی گفت: بر اساس ابلاغیه های سازمان بسیج مستضعفین و مرکز بسیج وزارت کار بسیجیان صندوق فولاد در همه عرصه ها حضور فعالی دارند و شورای حوزه که یکی از کامل ترین شوراهای حوزه های تابعه مرکز است متشکل از همکاران بسیجی است که در سطوح گوناگون از مدیریت تا روسای ادرات و کارشناسان و کارمندان مشغول به خدمت هستند و این مجموعه ظرفیت بزرگی برای تحقق اهداف صندوق فولاد است که امیدواریم این موضوع مورد توجه مسئولان ذیربط نیز قرار گیرد.
سپس مهندس شفیعی در سخنانی با تمجید از فرماندهی مهندس کی پور در حوزه مقاومت بسیج صندوق فولاد گفت: ویژگی بارز ایشان این است که در جهت عملی شدن برنامه ها تلاش وافری دارند و تا حصول نتیجه پیگیری می کنند.
وی با ارائه تحلیلی از شرایط کنونی و توطئه های دشمنان نظام اسلامی گفت: در شرایط کنونی صف بندی ها کاملا مشخص و روشن شده است و باید برای تقویت جبهه انقلاب تلاش کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.