حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
برگزاری مراسم با ولایت تا شهادت با حضور بسیجیان مرکز مقاومت بسیج وزارت کار
12 مهر 1402 - 12:17
شناسه : 3224
6

مراسم جمع‌باش مشترک بسیجیان مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با عنوان با ولایت تا شهادت با حضور کامل اعضای شورای بسیج حوزه مقاومت بسیج صندوق فولاد برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم جمع‌باش مشترک بسیجیان مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با عنوان با ولایت تا شهادت با حضور کامل اعضای شورای بسیج حوزه مقاومت بسیج صندوق فولاد برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمیدرضا الله بداشتی مسول سازمان بسیج کارخانجات و ادارات و مهندس طاها شفیعی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار شد، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد و اعضای شورای حوزه و پایگاه های تابعه و شمار زیادی از بسیجیان این حوزه و پایگاه های تابعه حضور داشتند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این همایش گفت: تفکر بسیجی باید در حوزه اشتغال و اقتصاد حاکم شود تا در نهایت موجب استقلال اقتصادی کشور شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.