حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
تقدیر شورای حوزه بسیج از همکاران مدیریت مالی به مناسبت روز حسابدار+ گزارش تصویری
15 آذر 1402 - 11:11
شناسه : 3592
5

همزمان با ۱۵ آذرماه روز حسابدار مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در دفتر مدیریت مالی صندوق این روز را به دکتر راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق و همکاران ایشان تبریک گفت و از خدمات این عزیزان قدردانی نمود. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ۱۵ آذرماه روز حسابدار مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در دفتر مدیریت مالی صندوق این روز را به دکتر راشدی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق و همکاران ایشان تبریک گفت و از خدمات این عزیزان قدردانی نمود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم، آقای راشدی نیز با اهداء لوح های تقدیر با امضای مدیرعامل صندوق به همکاران مدیریت مالی از زحمات یکساله این عزیزان تقدیر نمود.
گفتنی است حجت الاسلام رسولی معاون عقیدتی حوزه بسیج و دبیر شورای فرهنگی صندوق نیز حضور داشت.
لازم به توضیح است همکاران مدیریت مالی صندوق ضمن حضور موثر در برنامه های بسیج در طول سال برخی از معاونت های حوزه بسیج را به عهده دارند‌.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.