حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
حضور بسیجیان صندوق فولاد در همایش گفتمان مقاومت و نظام تربیتی خانواده
15 آذر 1402 - 4:56
شناسه : 3576
12

همایش گفتمان مقاومت و نظام تربیتی خانواده در سالن همایش ساختمان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. به گزارش‌ مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، شماری از بسیجیان صندوق بازنشستگی فولاد نیز در این همایش حضور یافتند. سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش گفتمان مقاومت و نظام تربیتی خانواده در سالن همایش ساختمان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
به گزارش‌ مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، شماری از بسیجیان صندوق بازنشستگی فولاد نیز در این همایش حضور یافتند.
سید مجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی در سخنانی در این همایش با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقابل موضوع سازش ایستاد، گفت: رژیم صهیونیستی اکنون با تهدید بقای استراتژیک روبرو است.
وی با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها دریافتند که باید حلقه مقاومتی شکل دهند لذا به محور خانواده را مورد توجه قرار دادند، گفت: به عبارتی تربیت فرزندان فلسطینی اهمیت یافت زیرا مراکز آموزشی در فلسطین از سوی بیگانگان اداره می‌شد؛ اکنون مشاهده می‌شود که کودک فلسطینی وقتی از زیر آوار بیرون می‌آید، خداوند‌ را شکر می‌کند و شعار الهی می‌دهد‌.
نرجس بختیار خلج مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در سخنانی در این همایش تاکید کرد: کانون و محور شکل گیری گفتمان مقاومت، خانواده است.
گفتنی است در همایش «گفتمان مقاومت و نظام تربیتی خانواده»، «ناصرابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، و «حمیدرضا الله بداشتی» فرمانده بسیج کارگری نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.