حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
حضور بسیجیان صندوق فولاد در اجتماع بزرگ جامعه کارگری در حرم امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی+ گزارش تصویری
12 دی 1402 - 10:42
شناسه : 3725
4

همزمان با ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ جامعه کارگری همراه با تشییع ۱۸ شهید گمنام دفاع مقدس و با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران برگزار شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ جامعه کارگری همراه با تشییع ۱۸ شهید گمنام دفاع مقدس و با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران برگزار شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم که فرمانده و بسیجیان حوزه بسیج صندوق فولاد نیز حضور داشتند، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در میان شخصیت‌های تراز انقلاب اسلامی و از بسترسازان ظهور حضرت ولیعصر (عج) است. ایشان شخصیتی متواضع، متدین، پر کار، فرهنگ‌ساز، و به‌ تعبیر مقام معظم رهبری صاحب مکتب بود.
وی تاکید کرد: امروزه نه تنها ملت‌های مسلمان که هر انسان روشن بین و آزاد اندیشی در جبهه مبارزه با استکبار قرار دارد و این نتیجه مکتب شهید سلیمانی بود. دشمنان، عاملی به نام داعش برای نابودی و بدنام سازی جهان اسلام را بکار بردند و حاج قاسم با ایجاد محور مقاومت، مبارزه با داعش را به فرصتی برای شکل گیری محور مقاومت تبدیل کرد.
مرتضوی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در نیم قرن گذشته با کمک استکبار جهانی در برابر کشورهای عربی پیروز و قدرت خود را مستحکم کرد. اما با شکل گیری جبهه مقاومت، همان رژیم با آن همه تجهیزات و بیشترین جنایت و بمباران ، پس از سه ماه از عهده یک باریکه کوچک بر نیامد.
وزیر کار در ادامه خطاب به کارگران بیان کرد: نقش کارگران در انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی بدیل است. ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری موید این ادعا است. خنثی سازی فتنه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دشمن با حضور کارگران و ید طولایی آنان ممکن شد. در این رابطه رهبر انقلاب ما را به مشارکت در انتخابات مجلس در اسفندماه امسال رهنمون دادند. حضور جامعه کارگری در راستای راهبرد مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات و رقابت پذیری، به قدرت کشور خواهد افزود و این امر ضروری است.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران نیز در این مراسم گفت: یکی از ویژگی های حاج قاسم مرعوب نشدن در مقابل دشمن بود و در این چهل سال خدمت هیچوقت مرعوب دشمن نشد.
سردار حسن حسن زاده گفت: برگزاری این اجتماع بزرگ همه ساله جامعه کار و تولید در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم دارای پیام است و همزمانی این مراسم با رزمایش حیدیون تولید به معنای حرکت قوی و اثربخش تولید در این مسیر می باشد که حاج قاسم آن را تداعی کرد و این حرکت عظیم ملت ما در همه عرصه‌ها در صورتی که دشمن همه تهدیدها را در همه عرصه‌ها بر مردم تحمیل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این روحیه مقاومت و ایستادگی و فرهنگ و مکتب شهدا و مسیر حاج قاسم و مجاهدین حیدریون و فاطمیون است که به برکت خون خود این فرهنگ را پایه‌گزاری کردند و اجتماع امروز برای تبیین این مسیر پیروزی و غلبه بر دشمنان انقلاب اسلامی است.

در این مراسم، پیکرهای ۱۸ شهید گمنام تشییع شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.