حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
سردار حسن‌زاده: سبک زندگی ایرانی و اسلامی شهدا در جامعه ترویج شود
07 بهمن 1402 - 4:29
شناسه : 3820
3

فرمانده سپاه تهران گفت: امروز اگر در جامعه شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزتمندی هستیم و در مولفه‌های قدرت دست برتر داریم به دلیل مجاهدت‌ها و ایثار شهدای ماست. سردار حسن حسن‌زاده در سخنان پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه تهران امروز ام‌القرای جهان اسلام با ۲۴ هزار شهید از اقشار مختلف است، اظهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه تهران گفت: امروز اگر در جامعه شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزتمندی هستیم و در مولفه‌های قدرت دست برتر داریم به دلیل مجاهدت‌ها و ایثار شهدای ماست.

سردار حسن حسن‌زاده در سخنان پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه تهران امروز ام‌القرای جهان اسلام با ۲۴ هزار شهید از اقشار مختلف است، اظهار کرد: ما در تهران از رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، وزیر، نماینده مجلس شهید تا استاد دانشگاه، دانشجو و دانش‌آموز شهید داریم و به شهر تهران با این میزان شهید افتخار می‌کنیم.

وی افزود: کنگره شهدا برای زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهداست که به تعبیر رهبری کمتر از شهادت نیست. بزرگداشت شهدا یعنی ادامه حرکت جهادی و فرهنگ شهادت‌طلبی، ایثار، مجاهدت و مقاومت. همه باید تلاش کنیم یاد و فرهنگ شهدا زنده بماند.

فرمانده سپاه تهران تاکید کرد: امروز اگر در جامعه شاهد سربلندی، آرامش، آسایش و عزتمندی هستیم و در مولفه‌های قدرت دست برتر داریم به دلیل مجاهدت‌ها و ایثار شهدای ماست. بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی اسلامی شهداست و باید به ترویج آن در جامعه کمک کنیم. پایداری این مولفه‌ها به نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری است.

حسن‌زاده ادامه داد: در طول دو سال اخیر ذیل برنامه کنگره‌ بزرگداشت شهدای پایتخت انجام شده است، توفیق داشتیم از خانواده‌های شهدا دیدار کنیم، کتاب‌های متعددی درباره زندگی شهدا منتشر و در مجموع ۲۰۰ اثر فرهنگی و رسانه‌ای در این زمینه پخش شده است. سمفونی «ساحت حماسه» هم از تازه‌ترین اقدامات فرهنگی در زمینه پاسداشت یاد شهداست.

وی یادآور شد: برنامه‌هایی نیز در روزهای آتی داریم و از جمله آن‌ها یادواره شهدای ادیان توحیدی، یادواره شهدای طلاب و یادواره شهدای دانش‌آموز است. همچنین مراسم اصلی بزرگداشت ۲۴ هزار شهید پایتخت یازدهم بهمن در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.