حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024 ساعت ×
فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ: ۱۲۴ هزار بسته معیشتی به نیابت از ۲۴ هزار شهید بین نیازمندان پایتخت توزیع می‌شود
23 دی 1402 - 5:49
شناسه : 3772
10

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ اعلام کرد: رزمایش کمک مؤمنانه با عنوان کرامت علوی به نیابت از ۲۴ هزار شهید با توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی و هزار و ۲۴ سری جهزیه در پایتخت برگزار می‌شود. سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» درباره برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه به نیابت از ۲۴ هزار شهید پایتخت که […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ اعلام کرد: رزمایش کمک مؤمنانه با عنوان کرامت علوی به نیابت از ۲۴ هزار شهید با توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی و هزار و ۲۴ سری جهزیه در پایتخت برگزار می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» درباره برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه به نیابت از ۲۴ هزار شهید پایتخت که با عنوان کرامت علوی برگزار می‌شود، توضیح داد: با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج این فرهنگ، باید در ابعاد مختلف به آن بپردازیم.

وی افزود: در این رزمایش ۱۲۴ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه شامل یک تخته فرش، یک دستگاه فرگاز، ماشین لباسشویی و یخچال و ۲۴ هزار بسته لوازم التحریر به همت پایگاه‌های بسیج در مساجد بین خانواده‌های کمتر برخوردار شهر تهران توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اشاره به برپایی یادواره‌های شهدا در محلات مختلف پایتخت، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به‌صورت محلی و منطقه‌ای ادامه خواهد داشت.

تولید محتوا، فعالیت‌های هنری و فرهنگی، تولید سرود، فیلم‌های کوتاه از زندگی شهدا، تولید پویانمایی و فعالیت‌هایی همچون بازی‌های موبایلی و فیلم‌های ۳۶۰ درجه از یادمان‌های شهدا از جمله فعالیت‌هایی است که طبق گفته فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در این یادواره‌ها انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.