حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۳ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 July , 2024 ساعت ×
به اهتمام پایگاه بسیج شهید ابراهیم زقر‌ برگزار شد؛ جلسه بصیرت افزایی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان  با سخنرانی فرمانده بسیج صندوق فولاد
23 بهمن 1402 - 4:28
شناسه : 3891
4

به اهتمام پایگاههای شهیدابراهیم زقر و بدر برنامه سخنرانی بصیرت افزایی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان سال۱۴۰۲ با حضور بسیجیان،نمازگزاران برادر وخواهر در مسجد امام حسن عسکری(ع) در روز پنجشنبه۱۹ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد برگزار گردید. به گزارش […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اهتمام پایگاههای شهیدابراهیم زقر و بدر برنامه سخنرانی بصیرت افزایی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان سال۱۴۰۲ با حضور بسیجیان،نمازگزاران برادر وخواهر در مسجد امام حسن عسکری(ع) در روز پنجشنبه۱۹ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد برگزار گردید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، مهندس کی پور در سخنانی در این نشست با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ضمن تبیین شرایط کشور و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی انتخابات ۱۱ اسفند را از جهات گوناگون بسیار بااهمیت توصیف کرد.

وی ضمن تشریح ترفند سکوت رسانه ای دشمن در این انتخابات گفت: مهم ترین موضوع درباره این انتخابات همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کرده اند لزوم مشارکت آحاد مردم در انتخابات است.

کی پور گفت موضوع مهم دیگر انتخاب نمایندگانی است که روحیه و باور انقلابی داشته از متن مردم بوده و برای حل مشکلات آنان راهکارهای عملیاتی داشته باشند. 🔸وی افزود انشالله با الطاف الهی و بصیرت مردم عزيزمان در انتخابات ۱۱ اسفند پیروزی دیگری برای ملت ایران و نظام اسلامی و شکستی خفت بار برای دشمنان انقلاب رقم خواهد خورد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.